LA SEGONA SESSIÓ D'AQUEST PROJECTE S'HA DEDICAT AL JOC EN TEMPS DE LLEURE.
EL JOC ÉS UNA PEÇA CLAU PER AL DESENVOLUPAMENT I APRENENTATGE A LA INFÀNCIA. NORMALMENT SE SOL IMITAR A LES PERSONES ADULTES, S'ASSUMEIXEN ELS PAPERS VISCUTS A CASA, A L'ESCOLA, AL CARRER I ES REPRODUEIXEN. ÉS EL QUE S'ANOMENA JOC SIMBÒLIC. A TRAVÉS DEL JOC, L'INFANT FORMA LA SEVA PERSONALITAT; APRÈN MODES DE CONDUCTA, COMPORTAMENTS, A RELACIONAR-SE AMB ELS ALTRES,... S'HA DE PERMETRE I FOMENTAR QUE JUGUIN AMB TOT TIPUS DE JOGUINES, SENSE TENIR EN COMPTE A QUIN GÈNERE SE SUPOSA QUE VAN DESTINATS SINÓ QUE JUGUIN AMB ALLÒ QUE VULGUIN.
DESPRÉS D'ESCOLTAR UN CONTE ON N'AMATOU, N'OUMAR I NA MARTINA JUGAVEN AL PARC A DIFERENTS JOCS, HEM FET UNA SESSIÓ DE JOCS A L'AULA. S'HAN POSAT DIFERENTS TIPUS DE JOCS I ELS INFANTS HAN ANAT TRIANT ON VOLIEN JUGAR. EN ACABAR S'HA FET UNA REFLEXIÓ ON CADASCÚ HA POGUT CONTAR LES SEVES EXPERIÈNCIES I PREFERÈNCIES DE JOC, DEIXANT CLAR QUE NO HI HA JOCS "PER NENS" O JOCS "PER NENES".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada